Jak nakupovat a Reklamační řád

Jak nakupovat + Reklamační řád

 

O platbě a dopravě

Platbu je možné provést

  • předem převodem na účet 670100-2204137366/6210 u mBank, variabilním symbolem je číslo objednávky
  • na dobírku (a tu uhradit při převzetí zboží v hotovosti nebo kartou u vybraného dopravce)
  • pomocí zabezpečené brány GoPay

gopay_bannery-bile     img (1)     img      img (2) mc_securecode_156px_widthmc_vrt_opt_pos_73_2x ms_vrt_opt_pos_73_2x

 

Dopravu lze zvolit z nabídky aktuálně zapojených dopravců před dokončením objednávky. Cena dopravy se liší podle smluvních podmínek dopravců. Cena dobírky je vyčíslena zvlášť a také se může podle způsobu dopravy lišit.

Doprava do zahraničí je možná, cena bude stanovena individuálně podle aktuální nabídky a možností dopravců.

Osobní odběr na je možný jen po předchozí domluvě a s platbou převodem.

Důležité informace:

K ceně zakázky může být přičten poplatek 35,- Kč, pokud se jedná převážně o keramiku a zásilka musí být označena jako "křehká"! - Tento krok s Vámi budeme vždy předem konzultovat.

 

Reklamační řád VedleSebe.cz

Reklamační řád se řídí platnými zákony a vždy se snažíme vyhovět. Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Přesto: Jedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek (tj. zejména o výrobky na přání nebo na míru), od kupní smlouvy odstoupit nelze.

Také nepřebíráme odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů a škod vzniklých neodborným používáním, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi. Na vady tohoto druhu se nevztahuje případná poskytnutá záruka.

Reklamace se nemohou vztahovat na vlastnosti výrobku, které vyplývají z jeho „hand-made“ podstaty. Rukodělné výrobky nemusí být vždy tvarově, barevně a velikostně stejné.

Prosím, vždy nás informujte, pokud chcete zboží reklamovat a z jakého důvodu. Na e-mail info@vedlesebe.cz - uveďte číslo objednávky a druh reklamovaného zboží s důvodem reklamace. Bylo-li zboží doručeno rozbité, je potřeba doložit fotografie zboží i obalu, abychom mohli zahájit reklamaci u dopravce.

Pokud se pro reklamaci rozhodne, musí kupující

  • nepoškozené zboží (v nepoškozeném obalu),
  • bez známek užívání nebo opotřebování,
  • v původním obalu poslat zpět (na adresu e-shopu - VedleSebe.cz, V bytovkách 1626/7, 104 00 Praha 22)
  • v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).

 

Prosím, informujte nás e-mailem, že zboží vracíte - aby se nestalo, že o něm pošta pomlčí a pak se nevyzvednuté vrátí zase k Vám. Náklady na opakované vrácení zboží ponesete vy. E-mailem vás pak také vyrozumíme o průběhu reklamace.

Zboží nevracejte na dobírku! Nebude přijato.

Po obdržení vráceného zboží vám obratem (nejdéle do 10 dnů) vrátíme zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Nevracíme částku za poplatky související s odesláním zboží.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.